2012-08-12 04:03:41 | Vardagsuppdateringar

Renovering

Godmorgon! Välkomna en ny design! Jag har möblerat om de senaste dagarna och det kommer bli lite småförändringar framöver, är inte 100% klar, men jag ville sticka in huvudet, uppdatera och låta er veta att det är lite bloggdesign som jag pillar med nu. Jag har mozz ff som webbläsare så jag ser bloggen som bilderna nedan, det kanske blir annurlunda med explorer ex, jag är totalt förrvirrad egentligen men jag testar mig fram med alla kodmallar osv, tillslut ska det nog gå :) Hej
 
 



anna-lena

Hej Fia va kul att se vad du pysslar med, vi kommer att följa dig och ser fram emot vad som händer i ditt liv många kramar från Lelle och Anna-Lena

Svar: Åh Hej!! Tack, vad roligt att se att jag har lite släkt som tittar in :) Kram!!
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen