2012-08-16 07:09:32 | Vardagsuppdateringar

mornin

Godmorgon Godmorgon! Jag har haft en sån där härlig natt till där jag inte sovit någonting. Jag gav upp vid fem tiden, satte mig på cykeln och trampade mig genom ormar och brännäslor för att fota soluppgången vilket var uppfriskade och vackert :)
 
Sådandär outfits bilder varje blogg bjuder på har jag här också! Pigg och glad tjej med stylat hår. Om två timmar ska jag egentligen gå upp för att dra in till stan, jag kommer dö på bussen om jag känner mig rätt, när jag väl är hemma efter det ska jag göra färdigt korsetten. Dagens schema fick ni där med ja. Ha det fint! :)
 



Lydia
http://erna.blogg.se/

Tja, http://erna.blogg.se/, check it out if you want to. Puss din blogg äger!

Svar: Åh tack! Vad roligt att se att du bloggar, har alltid älskat när du gör det :) Ska definitivt kolla in ;)
Sofia Ottosson



Till dig som kommenterar.



Fotografi
Jag fotograferar med en Nikon D5000 och jag redigerar mina bilder med Photoshop CS6.


Min Blogg
Jag gör gärna bloglovinbyten :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

↑ Tillbaka Till Toppen